loading...
شمیم بیداری اسلامی
کامل هاشمی بازدید : 91 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش سرویس اجتماعی جام نیوز، مجری شبکه تصویر ایران 12 دسامبر(21 آذر) پیرامون اعتراضات مردم آمریکا علیه نظام سرمایه داری تحت عنوان “جنبش وال استریت را اشغال کنید” گفت: «هزاران معترض اشغال وال استریت در واشنگتن پایتخت آمریکا در یکی از نقاط مهم این شهر تجمع کرده اند
وی با اشاره به خشونت پلیس علیه مردم در پایتخت آمریکا افزود: «پلیس بیش از 60 نفر از معترضان را در پایتخت بازداشت کرده است و همزمان در شهر سانفرانسیسکو پلیس 70 نفر از معترضان این جنبش را دستگیر کرده و حدود یکصد تخته چادر آنها را جمع آوری کرده است

   

 

دانلود فیلم

  مجری شبکه تصویر ایران درباره واکنش های مردم نسبت به رفتار پلیس با آنها گفت: «تجمع کنندگان با مسدود کردن تقاطع ها رفت و آمد را در این محدوده مختل کردند و به همین خاطر پلیس پس از اخطار به آنها برای ترک تقاطع ها شروع به بازداشت عده ای از مردم کرد که این اقدام پلیس با واکنش های منفی سایرین و فریاد اعتراض آنها همراه بود

وی با اشاره به این تجمع های سلسله وار در آمریکا افزود:«معترضان جنبش وال استریت در شهر واشنگتن اعلام کرده اند که در روزهای آتی نیز تجمع های مشابهی را در خیابان ها و محوطه های نزدیک اماکن سیاسی چون کاخ سفید و کنگره آمریکا برگزار خواهند کرد
وی در پایان با اعلام حمایت اتحادیه‌های کارگری مهم آمریکا، از اعتراضات سراسری به اوضاع اقتصادی رقتبار این کشور موسوم به “اشغال وال استریت” می افزاید: «تجمعی که در آن بیش از هزاران نفر شرکت داشته اند با حمایت اتحادیه بین المللی کارگران بخش خدمات عمومی برگزار شد که یکی از اتحادیه های کارگری در ایالات متحده است

 

منبع : http://occupy.ir

کامل هاشمی بازدید : 48 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

آن کسانى که توصیه می‌کردند ما روشهاى نظام سرمایه دارى را دنبال کنیم، ببینند که امروز نظام سرمایه‌دارى در یک بن‌بست کامل است. ممکن است نتایج این بن‌بست سالها بعد به نتائج نهائى برسد، اما بحران غرب به طور کامل شروع شده است.

 

 

دانلود فیلم

 

منبع : http://occupy.ir

کامل هاشمی بازدید : 63 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

معترضان آمریکایی همزمان با برگزاری نشست لابی یهودیان در واشنگتن؛ با برگزاری تظاهراتی خواستار پایان رفتار خصمانه کاخ سفید و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران شدند.
به گزارش فارس، همزمان با برگزاری نشست لابی یهودیان آمریکا تعدادی از فعالان صلح طلب در این کشور با برگزاری تظاهراتی در مرکز شهر واشنگتن اقدامات جنگ طلبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کردند.
فعالان صلح طلب درحالی که پرچم ایران را در دست داشتند، دخالت‌های لابی صهیونیسم در سیاست خارجی آمریکا برای حمله به ایران را محکوم کردند.

 
 
فعالان آمریکایی با در دست داشتن تابلو نوشته ای با عنوان “آیپک را اشغال کنید”، تاکید کردند که آمریکا و اسرائیل درحال دروغگویی هستند.
تظاهرات‌کنندگان با محکوم کردن سیاست های خصمانه آمریکا و هزینه کردن میلیاردها دلار توسط لابی یهودیان برای تصویب قوانین علیه جمهوری اسلامی در کنگره، خواستار صلح با ایران شدند. 
 


منبع : http://occupy.ir

کامل هاشمی بازدید : 54 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

طی ساعات اخیر، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص ترور بشار اسد در حال انتشار است که ادعا می‌شود امروز اتفاق افتاده است.

به گزارش سایت اوباما، در حالی که بازدید بشار اسد از منطقه باباعمرو نشان دهنده کاهش میزان تنش‌ها در سوریه و حرکت این کشور به سمت آرامش است اما حرکت قابل توجهی از سوی دشمنان سوریه در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته تا وضعیت سوریه همچنان بحرانی نشان داده شود.

 

 

این فیلم که تاریخ انتشار آن به 30 مارس 2011 یعنی نزدیک به یک سال پیش بر می‌گردد و این لینکدر یوتیوب نیز این موضوع را تایید می‌کند، امروز در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان خبر فوری و خبری مربوط به لحظاتی قبل منتشر شده و از سوی شبکه العربیه نیز به عنوان منبع خبری که نشان دهنده ادامه ناآرامی در سوریه است، مورد استناد قرار گرفته است.

در واقع یکی از روش‌های ایجاد پروپاگاندای رسانه‌ای، بازپخش فیلم‌های قدیمی از اتفاقات کشورها طی زمان‌های مشخص در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌هاست تا اینطور وانمود شود که وضعیت ناآرام در کشور مورد نظر همچنان پابرجاست این در حالی است که بازدید اسد از منطقه باباعمرو که طی ماه‌های اخیر، در کنترل معارضین سوری بوده، با موفقیت و بدون حاشیه خاصی صورت گرفته است.

منبع : http://occupy.ir/?p=3095

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مهمترین خواسته قیامهای مردمی منطقه چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1054
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,232
  • بازدید ماه : 808
  • بازدید سال : 18,548
  • بازدید کلی : 197,556